0

Klausimai ir atsakymai

Kaip pateikti užsakymą?

Užsakymų pateikimo būdai:

  1. Užsakymai telefonu +370 521 402 70
  2. Užsisakykite parduotuvės internetiniame puslapyje
  3. Užsisakykite internetiniame pokalbyje
  4. Užsakymas per Messenger Daugiau informacijos apie užsakymų pateikimą GradinaMax internetinėje parduotuvėje rasite paspaudę nuorodą
į kokius miestus pristatoma?

Siuntinius siunčiame DPD kurjeriu. Išsamią informaciją apie pristatymą galite gauti čia.

Kur mes esame įsikūrę?

Gradinamax Oksana Wieckowicz, Poland Zgierz,  ul. Barwnikowa 10, 95-100, NIP: 927-185-49-48

Sandėlis yra gatvėje Wieniawskiego 40, 93-564, Lodzė, Lenkija

Kaip galite susisiekti su mumis?

Norėdami susisiekti su vadybininku, pasirinkite jums patogiausią būdą: Siųkite el. laišką adresu: info@gradinamax.lt Susisiekite su klientų aptarnavimo skyriumi https://gradinamax.lt/support Skambinkite: +370 521 402 70 Rašykite pokalbių langelyje, svetainėje. Susisiekite su mumis per messenger programėlę.

Kaip susimokėti už užsakymą?

Mokėjimo būdai:

  1. Grynaisiais pinigais, pristatymo metu.
  2. Prisijungę, per „Klarna“ svetainę.
Koks yra sodinukų amžius?

Sodinukų amžius: 1-2 metai.

Kaip sodinukas paruošiamas transportavimui?

Prieš gabenimą, augalų šaknų sistema tinkamai sudrėkinama. Kitas žingsnis - įdėti šaknų sistemą į specialų dirvožemio, durpių ir hidrogelio mišinį ir suvynioti į plėvelę, taip sukuriant vadinamąjį ryšulį. Daugiau informacijos apie auginių paruošimą gabenimui ir jų pakavimą rasite čia.

Kaip gauti 20% nuolaidą pirmam užsakymui?

Norėdami gauti 20% nuolaidą pirmajam užsakymui, užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį šiame puslapyje.

Kas yra nuolaidos kodas ir kaip jį gauti?

Nuolaidos kodas – tai raidžių ir (arba) skaičių kombinacija, naudojama su konkrečia internetinės parduotuvės akcija. Jei pateikdami užsakymą įvesite reklaminį akcijos kodą, gausite su ta akcija susijusią nuolaidą. Akcijos kodai išduodami individualiai - juos siunčiame ypatingomis progomis, suteikiame nuolatiniams klientams arba už tam tikrų veiksmų atlikimą, pavyzdžiui, naujienlaiškio el. paštu prenumeratą, prisijungimą prie grupės socialiniuose tinkluose ir pan. Prenumeruokite naujienlaiškį, kad nepraleistumėte nė vieno nuolaidos kodo. Nuolaidos kodas galioja tik neakcijinėms prekėms.

Ar įsigytai prekei suteikiama garantija?

Taip, mes turime 90 dienų gyvų augalų garantiją, daugiau apie namų ir sodo prekių garantiją skaitykite čia.

Kaip redaguoti užsakymą ir jį pakeisti?

Norėdami pakeisti užsakymą, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi. Siųsti el. laišką adresu info@gradinamax.lt Susisiekite su klientų aptarnavimo skyriumi https://gradinamax.lt/support Skambinkite: +370 521 402 70 Rašykite pokalbių langelyje, svetainėje. Susisiekite su mumis per messenger programėlę.

Kas yra vartotojo paskyra ir kaip ja naudotis?

Vartotojo paskyra yra privati, joje saugoma informacija, kuri palengvins apsipirkimą mūsų internetinėje parduotuvėje. Sukūrę vartotojo paskyrą, galite:

  1. Stebėti savo užsakymų istoriją ir būseną.
  2. Pridėti savo mėgstamus produktus į skirtuką „Mano sodas“.
  3. Tvarkykite naujienlaiškio prenumeratą. Išsamią informaciją apie savo naudotojo paskyrą rasite čia.
Negaliu prisijungti prie savo paskyros, ką turėčiau daryti?

Jei negalite prisijungti prie Mano paskyros, iš naujo atstatykite slaptažodį, kad tai padarytumėte, turite:

  • Spustelėkite mygtuką "Pamiršau slaptažodį".
  • Įveskite savo el. pašto adresą ir spustelėkite "Siųsti".
  • Į el. paštą gausite pranešimą su nauju slaptažodžiu, įveskite jį ir prisijunkite prie savo kliento paskyros.
Kas yra Mano sodas skiltyje?

Prekė jums patinka, bet nenorite jos įsigyti iš karto? Jokiu problemų. Sukūrėme pageidavimų sąrašą Mano sodas, kad visada galėtumėte rasti jus dominančius produktus. Mano sodas naudinga, jei išsirinkote gaminį, bet:

  • dar norite pagalvoti apie jo įsigijimą
  • sezonas dar neprasidėjo
  • šiuo metu jo nėra sandėlyje
  • norite įsigyti vėliau.
Kokia siuntimo kaina?

DPD 8 €  – fiksuotas mokestis. Daugiau informacijos apie pristatymo būdus rasite čia.

Kokie yra nuotraukos reikalavimai kreipiantis į klientų aptarnavimo skyrių?

Nuotraukos turi būti aiškios ir kokybiškos – nuotraukose turi būti aiškiai matomos su augalais susijusios problemos. Nuotraukos dydis negali viršyti 7 MB. Augalai nuotraukose turi būti lengvai atpažįstami, todėl ant jų turi būti plastikinė etiketė su pavadinimu. Siunčiant skundą prašome atsiųsti dabartinės augalų būklės, kuriose jie yra, nuotraukas. Į neryškias, neaiškias ar nenusakomas nuotraukas neatsižvelgiama. Iš anksto dėkojame, kad laikotės skundo pateikimo taisyklių. Nuotraukos, atsisiųstos iš trečiųjų šalių arba saugomos Cloud laikmenose, nebus priimamos.

mc visa dhl dpd